pl

Manager Kosmetologii i Usług SPA &Wellness

Studia Podyplomowe

Manager Kosmetologii i Usług SPA &Wellness

Opis Studiów

Studia skierowane są do właścicieli gabinetów kosmetycznych, salonów Spa i Wellness kosmetologów, kosmetyczek, managerów, kadry zarządzającej, oraz wszystkich osób które chcą poznać tajniki nowoczesnego planowania, organizacji i zarządzania biznesem szeroko pojmowanych usług kosmetologicznych.

Sylwetka absolwenta:

Absolwent posiada zaawansowaną i profesjonalną wiedzę oraz konkretne umiejętności i kompetencje z zakresu marketingu usług kosmetologicznych, oraz usług Spa &Wellness.

W szczególności zaś:
  • planowania, organizowania, zarządzania i nadzorowania szeroko pojmowanego biznesu usług kosmetologicznych,
  • zwiększenia sprzedaży usług,
  • kreatywnego tworzenia oferty usług kosmetologicznych, w tym tzw. Spa-menu zabiegów i usług dostosowanych do potrzeb poszczególnych grup klientów,
  • tworzenia konkurencyjnych w tym alternatywnych propozycji zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających,
  • przewodzenia, kontrolowania i motywowania osób pracujących w salonie,
  • pozyskiwania nowych klientów i lojalności dotychczasowych, tworzenia i utrzymywania z nimi pozytywnych relacji,
  • utrzymywania wysokich standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • planowania i realizacji kampanii reklamowych,
  • świadomości prawnych aspektów w tym zagrożeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej,
  • praktycznej znajomości wymogów sanitarnych i epidemiologicznych branży kosmetycznej i usług SPA & Wellness.
Przedmioty realizowane w ramach studiów:

Punkt rekrutacyjno – konsultacyjny:

Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie ul. Choiny 2, 20-816 Lublin
  • Godziny Otwarcia
  • poniedziałek - sobota8:00 – 16:00
  • +48 81 448 08 20
  • rekrutacja@pol.edu.pl
  • Biuro Rekrutacji, pok. nr 27 (parter)

wzór świadectwa studiów podyplomowych

  • Planowanie biznesu (m.in. warsztaty dotyczące tworzenia profesjonalnego biznes planu)
  • Negocjacje handlowe (m.in. case study, couching)
  • Podstawy marketingu (czyli jak pozyskać nowych klientów i zachować lojalność dotychczasowych)
  • Organizacja i zarządzanie
  • Ochrona własności intelektualnej – „Mój pomysł – moja własność”
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku
  • Sztuka autoprezentacji (jak wzbudzić zaufanie pacjenta/klienta?)
  • Trening umiejętności interpersonalnych (Jak skutecznie motywować siebie i innych?)
  • E- marketing
  • Zabiegi kosmetyczne i zdrowotne w spa i wellness
  • Alternatywne zabiegi i terapie w służbie urody (min. hirudoterapia, ichtioteraapia, thalassoterapia, aromaterapia i inne)
  • Nowoczesne technologie i zabiegi w kosmetologii
  • Stylizacja i dekorowanie wnętrz
  • Turystyka i hotelarstwo w branży usług „beauty”
  • Nadzór sanitarno-epidemiologiczny
  • Prawo w biznesie (m.in. wybór najkorzystniejszej formy opodatkowania w branży kosmetycznej)
  • Finanse i podstawy rachunkowości
  • Ergonomia, bezpieczeństwo i higiena pracy
  • Public relations w nowoczesnym zarządzaniu salonem kosmetologicznym
Skip to content